WARUNKI US艁UGI

Obowi膮zuje od momentu potwierdzenia zam贸wienia przez Klienta

Niniejszy protok贸艂 zosta艂 sporz膮dzony w celu okre艣lenia og贸lnych zasad, praw i obowi膮zk贸w dotycz膮cych us艂ug 艣wiadczonych pomi臋dzy GREENSAGE Sp. z o.o. (dalej: 鈥濽s艂ugodawca") a osob膮 fizyczn膮 lub instytucj膮 korzystaj膮c膮 z us艂ug (dalej: 鈥濳lient"). Strony uznaj膮 postanowienia niniejszego protoko艂u za zaakceptowane z chwil膮 z艂o偶enia zam贸wienia na us艂ug臋.

1 DEFINICJA I ZAKRES US艁UGI

Us艂ugodawca zobowi膮zuje si臋 do 艣wiadczenia us艂ugi w ustalonym terminie, godzinie i miejscu, zgodnie z wcze艣niej okre艣lon膮 tre艣ci膮. Tre艣膰, zakres i czas trwania us艂ugi ustalane s膮 na podstawie pisemnego lub ustnego porozumienia stron.

2 OBECNO艢膯 NA CZAS I DOST臉P

  • Klient zobowi膮zany jest by膰 obecny pod wskazanym adresem na czas rozpocz臋cia us艂ugi lub zapewni膰 dost臋p do lokalu.
  • W przypadku op贸藕nienia lub braku dost臋pu, Us艂ugodawca ma prawo do anulowania us艂ugi lub 偶膮dania op艂aty za rezygnacj臋.
  • Je艣li us艂uga nie zostanie zrealizowana z winy Us艂ugodawcy, zostanie zaproponowany alternatywny termin lub dokonany zwrot p艂atno艣ci.

3 WARUNKI ZMIANY I ANULACJI

Klient zobowi膮zany jest poinformowa膰 pisemnie, co najmniej na 24 godziny przed planowan膮 us艂ug膮, o:

  • zmianie terminu i/lub godziny us艂ugi
  • ca艂kowitym anulowaniu us艂ugi
  • zwi臋kszeniu lub zmniejszeniu zakresu us艂ugi

W przypadku zg艂osze艅 dokonanych w kr贸tszym czasie, Us艂ugodawca zastrzega sobie prawo do cz臋艣ciowego lub pe艂nego obci膮偶enia Klienta kosztami us艂ugi.

4 ZASADY BEZPIECZE艃STWA, SZACUNKU I KOMUNIKACJI

Klient zobowi膮zuje si臋 do zapewnienia szacunkowej, konstruktywnej i bezpiecznej atmosfery komunikacji wobec personelu Us艂ugodawcy. Surowo zabronione s膮 nast臋puj膮ce zachowania:

  • obelgi, gro藕by, niegrzeczne i poni偶aj膮ce postawy
  • agresja fizyczna lub werbalna
  • nadmierne podnoszenie g艂osu lub zachowania o charakterze mobbingu

W przypadku udokumentowania takich zachowa艅, Us艂ugodawca ma prawo natychmiast zako艅czy膰 us艂ug臋 i dochodzi膰 swoich praw na drodze prawnej.

5 SZKODY MAJ膭TKOWE I KRADZIE呕

Wszelkie szkody, zniszczenia lub straty powsta艂e podczas 艣wiadczenia us艂ugi b臋d膮 rozpatrywane w nast臋puj膮cy spos贸b:

  • je偶eli szkoda powsta艂a z winy personelu Us艂ugodawcy, zostanie ona udokumentowana i uzasadnione koszty naprawy zostan膮 pokryte przez Us艂ugodawc臋
  • je偶eli szkoda lub kradzie偶 nast膮pi艂a z winy Klienta lub os贸b trzecich, zostanie niezw艂ocznie sporz膮dzony protok贸艂 i zg艂oszenie do odpowiednich s艂u偶b

6 POUFNO艢膯 I OCHRONA DANYCH

Informacje uzyskane od Klienta podczas 艣wiadczenia us艂ugi pozostaj膮 poufne. Us艂ugodawca wykorzystuje je wy艂膮cznie w celu realizacji us艂ugi i nie udost臋pnia ich osobom trzecim. Dzia艂a zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami dotycz膮cymi ochrony danych osobowych (np. RODO).

7 CENNIK I P艁ATNO艢CI

  • Cena us艂ugi jest ustalana wcze艣niej pomi臋dzy stronami.
  • P艂atno艣ci nale偶y dokona膰 z g贸ry, przed rozpocz臋ciem us艂ugi lub w terminie okre艣lonym na fakturze.
  • W przypadku op贸藕nienia w p艂atno艣ci mog膮 zosta膰 naliczone ustawowe odsetki za zw艂ok臋.
  • Dodatkowe koszty wykraczaj膮ce poza cen臋 us艂ugi (np. specjalne materia艂y) b臋d膮 fakturowane osobno po wcze艣niejszym uzyskaniu zgody Klienta.

8 SI艁A WY呕SZA

W przypadku wyst膮pienia zdarze艅 niezale偶nych od stron (kl臋ski 偶ywio艂owe, po偶ar, strajki, epidemie, utrudnienia transportowe itp.), kt贸re uniemo偶liwi膮 realizacj臋 us艂ugi, 偶adna ze stron nie b臋dzie dochodzi膰 odszkodowania. Zostanie ustalony nowy termin us艂ugi.

9 WA呕NO艢膯 UMOWY

Niniejszy protok贸艂 stanowi integraln膮 cz臋艣膰 umowy g艂贸wnej lub zam贸wienia. Klient, sk艂adaj膮c zam贸wienie, o艣wiadcza, 偶e zapozna艂 si臋 z niniejszymi postanowieniami, zrozumia艂 je i akceptuje.

Pytania dotycz膮ce naszych Warunk贸w Us艂ugi?

Skontaktuj si臋 z nami w celu wyja艣nienia